קיבוע ריבית במשכנתא  

רוב האנשים שקונים דירה לא יכולים להסתפק רק בהון העצמי שלהם או בעזרה מההורים, וזה מה שמוביל אותם אל הבנקים השונים כדי לקבל הצעות למשכנתא. מעבר לכך שאתם צריכים לדעת בכל בנק תוכלו לקבל משכנתא בתנאים מעט שונים, אתם צריכים להיות מודעים גם לנושא הריבית. יש ריביות משתנות למשכנתאות שכל אחד מאיתנו יכול לקחת, אך יש גם מושג שנקרא קיבוע ריבית. למעשה אחרי התקופה הראשונה, שאצל כל אחד יכולה להיות מוגדרת בצורה אחרת, מגיע השלב שבו על ידי הוראה פשוטה לבנק אפשר לקבע את הריבית.

 

רוצים לשלם פחות? אני הכתובת שלך!

 

לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטל:  054-7636363 או השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם.

 

 


היתרונות בקיבוע ריבית המשכנתא

יש אנשים שחוסר הידיעה מה יהיה גובה הריבית בעתיד מדיר שינה מעיניהם, ואנשים כאלה בהחלט צריכים לקחת בחשבון את האפשרות של קיבוע ריבית למשכנתא . כמו כן, יש תקופות שבהן הריבית אכן נמצאת תמיד במגמת עליה, ואם אתם לא רוצים להגיע לשלב שבו אתם משלמים אחוזים רבים מעל ההלוואה שלקחתם, הרי שכדאי יהיה לדעת שקיבוע ריבית זו פעולה אפשרית. מדובר על נוסחא פשוטה שיכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, ויש לכם את הזכות המלאה לקבל את כל הפרטים על כך מהבנק שממנו לקחתם את המשכנתא.

האם תמיד זה כדאי?

חשוב לדעת שלא תמיד כדאי לקבע את הריבית, כי כמו שהיא עולה היא יכולה גם לרדת, וזה סיכון שכל אחד צריך להיות מודע לו. מעבר לכך, במידה וישתחרר לכם כסף אחרי תקופה מסוימת ותרצו למחזר את ההלוואה כמה שיותר מהר כדאי להשאיר את האופציה הזאת פתוחה, כך שאין תשובה אחת נכונה לשאלה האם כדאי לקבע את ריבית המשכנתא או לא. 

לייעוץ ראשוני צרו קשר
או חייגו: 054-7636363

אני אתמודד מול הבנקים בנושא המימון ואחסוך לכם המון בהחזר המשכנתא

 

(מוטי מגן - יועץ משכנתאות, מנכ"ל מגן משכנתאות)